ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Δίνει 10.000 δολάρια σε όποιον της βρει…



Μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο για κάποιον να βρει την αληθινή αγάπη…
αλλά μια γυναίκα από το Σαν Φρανσίσκο φαίνεται όχι μόνο να έχει μια παρόμοια δυσκολία αλλά να μη σκέφτεται και καθόλου τα χρήματα. Αντί, λοιπόν, να ψάξει από μόνη της τον γαμπρό έστειλε ένα e-mail σε όλους τους διαδικτυακούς φίλους της λέγοντας ότι θα δώσει 10.000 δολάρια τη μέρα του γάμου της σε εκείνον που θα της βρει έναν άντρα για να την παντρευτεί.

“Αποφάσισα να σου στείλω, φίλε μου, αυτό το e-mail ξεκινώντας ένα επιθετικό σχέδιο δράσης προκειμένου να μη μείνω στο ράφι. Αναγνωρίζοντας δύο πράγματα που είναι σημαντικά σε αυτό το σχέδιο: (1) ένα μεγάλο ποσοστό γάμων είναι αποτέλεσμα γνωριμίας από φίλους και (2) οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δίνουν πολλή σημασία στο να γνωρίσουν κάποιον ελεύθερο φίλο τους σε έναν άλλον. Το να με γνωρίσετε βέβαια σε έναν φίλο σας δεν θα είναι και η πρώτη σας προτεραιότητα γι’ αυτό και εγώ θα προσδώσω σε αυτό το σχέδιο λίγο σασπένς και ενδιαφέρον παραπάνω.

Θα προσφέρω μια χρηματική επιβράβευση σε αυτόν που θα μου γνωρίσει το μελλοντικό σύζυγό μου και θα το κάνω εγώ η ίδια τη μέρα του γάμου μας. 10.000 δολάρια σε μετρητά θα είναι το βραβείο σου για την ευτυχία μου«, καταλήγει το παράξενο μήνυμα.

Και συνεχίζει με το πρόγραμμα:

Βήμα 1: Μου κανονίζεις το ραντεβού.

Βήμα 2: Παντρεύομαι αυτόν τον άνδρα.

Βήμα 3: Σου δίνω 10.000 δολάρια τη μέρα του γάμου” Ήδη έχει 100 και πλέον ραντεβού να διαχειριστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου